Peticija za smenu ministra zdravlja u Vladi Republike Srbije Tomice Milosavljevića

Gnevni građani Srbije

zahtevaju

da ministar zdravlja Tomica Milosavljević svojom ostavkom konačno preuzme odgovornost za do sada neviđene  afere i malverzacije u zdravstvu,

i da, kao svaka glava porodice prizna da nije uspešno vodio sopstveni resor, ni na korist zaposlenih ni na korist pacijenata.

Ukoliko on sam nije spreman da se odrekne ministarske fotelje, dole potpisani građani zahtevaju od Vlade Republike Srbije da mu oduzme ministarski mandat i time učini uslugu svojoj državi i građanima, vrati dostojanstvo struci i poverenje pacijenata u lekare.

Hvala.

About shaputalica
Mnooogo glasno šapuće

19 Responses to Peticija za smenu ministra zdravlja u Vladi Republike Srbije Tomice Milosavljevića

  1. Pingback: Novi blog koji će možda postati veliki - OSTAVKA | Charolija

  2. Retka Zverka says:

    Razmisli da se ova peticija pokrene preko npr. http://www.thepetitionsite.com/ ili neke slične lokacije, da bi je što više ljudi potpisalo. Ja sam saglasna i želim da vidim kako Milosavljević podnosi ostavku, ali ostavljati po blogovima svoje lične podatke je van svake pameti, uz dužno poštovanje svima koji su ih do sada ostavili. To pišem iz razloga što treba imati u vidu da lični podaci mogu biti zloupotrebljeni, od neke NN osobe ili NN grupacije.

    I naravno, alarmirati što više ljudi mailom, gađati sa linkovima opozicione stranke, NVO i sl. tome. Moja dosadašnja iskustva su takva da za bilo koju peticiju za koju sam alarmirala ljude mailom i upućivala ih na određenu lokaciju, od njih 20-oro, jedan potpiše.

  3. Ostavka says:

    Zverčice…u pravu si apsolutno. Smislićemo neki bolji način, da ova peticija uspe. A što se tiče ostavljanja podataka, pravo da ti kažem nemam baš nimalo straha, jer su mi podatke već krali direktno iz zavoda za zapošljavanje, pre par godina, mogu da urade šta god požele, mi se ni onako ništa ne pitamo.

  4. Exxx says:

    Ostavka nego šta, ali zašto samo on ?
    Za ostavljanje ličnih podataka slažem se Retkom Zverkom…

  5. shaputalica says:

    Saglasna sa Zverkom, idem na sajt da vidim da nam i oni ne traže lovu za Tomicu, k’o da se nismo dovoljno naplaćali….

  6. shaputalica says:
  7. shaputalica says:

    Još jednom, zvanični link za potpisivanje peticije: http://www.thepetitionsite.com/21/peticija-za-smenu-ministra-zdravlja-u-vladi-republike-srbije-tomice-milosavljevica
    Ne zamerite, tri žene u tri ujutru moraju i povremeno da pogreše dok se dooobro ne organizuju. :lol:

  8. nedodjija says:

    mislim da ovu pricu sa nasom peticijom treba pravno proveriti ! i to u tom smislu, da mi se cini da vladu nikakva peticija, koliko god glasova sakupila, pravno ne obavezuje da preduzme bilo kakve korake.
    cini mi se da jedino referendum obavezuje vladu da ucini shodno onome sto gradjani referendumom zahtevaju
    molila bih pravnike koji ovo citaju da nam daju odgovor !

  9. Charolija says:

    Meni se sve nešto čini da nam džaba trud, ovoga samo na silu možemo da isteramo iz fotelje.

  10. Retka Zverka says:

    Ama znam da se našim podacima trguje samo tako, ali… nebitno, nećemo da im serviramo na tacni.

    Potpisala sam peticiju i sada ću da napravim linkove na mojim blogovima koji će da vode do lokacije za potpisivanje. Ne znam šta vi ostali mislite, ali mislim da je i to način da omasovimo potpisivanje.

    @nedodjija, nisam pravnik po struci, ali činjenica je da ne postoji nikakva pravna obaveza da bilo ko prijebe naše potpise i našu peticiju. Uostalom, toliko toga je upućeno putem peticija i samom predsedniku republike, a što se tiče pitanja Prosvete, Telekoma, itd., i svi i dalje ćute i nikom ništa. Obespravljeni smo potpuno. Svejedno, ne smemo da ćutimo.

  11. Pingback: Da li blogeri mogu da pokrenu ostavku Ministra zdravlja Tomice Milosavljevića? | Dragan Varagic

  12. Pingback: tomica(nije greska u velicini slova)

  13. Insider says:

    Jedan potpisnik peticije je vec pozvan na informativni razgovor. Mislite o tome

  14. Charolija says:

    Insider baš si me obradovao. :D Znači počelo je da se zakuvava. Evo baš mislim o tome i ne znam šta da smislim, da li ovaj tvoj komentar da shvatimo kao dobronamerno upozorenje, kao tihu podršku ili možda čak i kao pretnju, jer svako ko ovako bez ikakvog predstavljanja ostavi ovakav komentar u meni budi nadu da blogeri ipak mogu da uzbune javnost, bar malkice.

    Što se lično mene tiče slobodno mogu da me zovu na kakve god hoće razgovore. Ja odgovaram samo pred svojom porodicom, jer sam politički totalno ne opredeljena, tako da verovatno nisam ni zanimljiva za razgovaranje, jer pripadam običnom narodu, gnevnom i ljutom, a takvi baš i nisu pogodni za priču.

    Nemam predsednika stranke, koji može da mi zabrani da govorim i natera me da ćutim. Živimo u demokratskoj državi, zar ne??? Nisam čak ni mnogo pametna, ali mrzim nepravdu iz dna duše, tako da me na razgovor slobodno mogu pozvati. Ćeraćemo se. ;)

  15. WrathOfDevil says:

    E živo me interesuje koji je to potpisnik peticije već pozvan na informativni razgovor? Ama da nije smešno ovo što je Insider nepotpisani izjavio, bilo bi tužno na kvadrat. A baš bih voleo da mene pozovu, imao bih šta da im kažem.
    Haha, Ovo me podseća na reklamu:
    PallMall – mislite o tome!
    Kantastrofa. :D

  16. Pingback: Uputstvo za blog akciju | Charolija

  17. shaputalica says:

    Ma važi! Što mene ne pozvaše, ja se guzila prva tamo…volim “insajderske” informacije više neg’ Tomicu mi moga…. :lol:

  18. Pingback: Uputstvo za blog akciju « whisperer

  19. Pingback: Bedno piskaralo » Peticija za smenu ministra Tomice Milosavljevica

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

