Peticija za ostavku ministra zdravlja Tomice Milosavljevica – Charolija

Peticija za ostavku ministra zdravlja Tomice Milosavljevica – Charolija

Slušaj Tomice, neki ljudi vrlo čudnih imena se okomili na tebe i biće ih sve više, samo da te upozorim da se ne čudiš mnogo. Neću da ti persiram, jer te ne cenim kao čoveka. Možeš da se ljutiš koliko god hoćeš, ipak si ti doktor dr.mr.grrr…, a ko sam uopšte ja, pa da ti još i ne persiram? E pa može mi se. Kao što se tebi može da kažeš da se ne osećaš odgovornim za sva sranja koja se dešavaju u zdravstvu, tako isto i ja mogu da ti ne persiram i da psujem na svom blogu. Šta mi možeš?

Da kažeš da sam nevaspitana, neobrazovana, bezobrazna, ovakva i onakva? Može se i tebi, ali postoji jedna veeeelika razlika između tebe i mene. Svaka tebi čast za to što si neki doktor tamo, ali meni svaka čast što sam čovek, čime se ti ne možeš pohvaliti. Ozbiljno ti kažem.

Pa meni kada samo jedan čovek kaže: “Slušaj Ivana, mislim da ti to i to nije u redu.”, pojedem se živa, pa mislim, pa gledam da popravim, trudim se da sagledam grešku, a ti JOK! Tebi treba 6 000 000 ljudi da kaže da si ovakav i onakav, da si ovo i ono, a ti ništa. Boli tebe uvo, važno je da je tebi dobro. Sad ćeš ti da kažeš: “Nije meni 6 000 000 ljudi reklo ništa, nego šačica nekih čudnih ljudi, čudnih imena.”

Ovih dana ti stalno nešto objašnjavam, pa da ti objasnim i to.  Ta čudna imena nisu uopšte čudna, ti ljudi se ne kriju iza tih imena, o svakom od njih možeš da pronađeš sve što te zanima, od imena i prezimena, preko onoga šta rade, pa čak i do toga šta je neko od njih danas imao za ručak. To ti je Srbija u malom. Blog Srbija. Jesi čuo za blogove i blogere? Ako nisi, sigurna sam da ćeš uskoro čuti.

Neću da se bavim statistikom, a ne bi trebalo ni ti, nego lepo sutra da sazoveš konferenciju za štampu i da podneseš tu ostavku. Ko zna ko sve tebi sedi na grbači, ali ovo što smo ti se mi blogeri okačili nikako ti ne ide u prilog. Pazi, vidi, gledaj, slušaj, ja odustati neću. 07. juli, može da mi bude svaki dan. Ima svaki dan da pišem o tebi, a budi siguran da će i drugi. Ako te ne mrzi pogledaj kako mi se zove blog, verujem da ti engleski ide od ruke. Don’t give up! Nisam još ni počela, pa ti vidi.

Šta ja tebi imam da pričam zašto moraš da daš ostavku? Čoveče prosto moraš. Pročitaj šta kaže Dezareo, sigurna sam da ga možeš razumeti, s obzirom da boluje od boljke koju si ti uspešno izlečio. Možeš li Mari odgovoriti, šta je bilo sa projektom “Razvoj sluzbi hitne medicinske pomoci u Srbiji – 10.000.000 evra” ???

Da li bi smeo da sedneš sa Mahlat i da joj objasniš neke stvari. Ima žena gomilu pitanja za tebe. E to bih baš volela da vidim. A ako Pedya-i umeš da objasniš kako smeš da piješ “Pepsi” kao vlasnik “Coca Cole” ja ću da se spalim na sred Terazija.

Par pitanja za tebe imaju Poslednji Skaut, Walter i Detozin, a Džejn Dou je čak i napisala post povodom svega ovoga. EEEj bre znaš li ti šta to znači? Rekla je da neće da piše neko vreme, a onda je sve ovo dešavanje oko tebe uznemirilo, pa je morala i ona da kaže koju reč.

Bedno Piskaralo, Šaputalica, DJ. Dule, Amarilis, Retka Zverka, Drveni Advokat, M. Miljana i naravno moja malenkost Charolija smo ti noćas svašta nešto poručili. Verujem da nemaš vremena da sve to pročataš, ali ako te baš mrzi rećiću ti ja kratko i prosto, DAJ OSTAVKU, DOSTA JE!!!

Za kraj da ti kažem da ćeš u narednom periodu čuti još mnogo čudnih imena i svi će se složiti u jednom, da treba, prosto i jednostavno da daš tu ostavku. Verujem ti da nije lako biti ministar, ali veruj i ti meni lako je biti čovek. Daj ostavku, pa da idemo dalje.

Možda ti ova peticija izgleda smešno, ali veruj mi da ti za jedno određeno vreme neće biti ni najmanje smešno.  Veće opozicije od Gnevnih Građana Srbije nema, budi siguran u to.

3 Responses to Peticija za ostavku ministra zdravlja Tomice Milosavljevica – Charolija

  1. marouk says:

    Ume li da čita? Ili samo brojke razlikuje – i to one velike?

  2. Kao kad bi imao pekaru a kruh kupovao u drugoj, da pojednostavimo. I ne samo to, ali da ne idem u širinu, sve je jasno. Neki dan sam u prodavnici stajao peti u redu na kasi pa sam pitao da li mogu preko reda jer sam ja iz G17+ . Bolji je Milorad Kosanović bio kao trener Crvene zvezde nego ovaj pokvarenjak kao ministar zdravlja. Bježi, Tomice!

Leave a Reply

