Peticija za ostavku ministra zdravlja Tomice Milosavljevica – Mara

Peticija za ostavku ministra zdravlja Tomice Milosavljevica – Mara

Za sam pocetak ucestvovanja i licnog doprinosa akciji: “ZAHTEV DA MINISTAR ZDRAVLJA TOMICA MILOSAVLJEVIC PODNESE OSTAVKU” navescu sledeci citat “Ministar Tomica Milosavljevic izjavio je kako su zahtevi pojedinih opozicionih stranaka da on podnese ostavku destruktivni
i da ministar zdravlja ne moze biti odgovoran za postupanje svakog pojedinca u zdravstvenom sistemu. “ – Izvor – RTS

Zelim biti odmah u startu JASNA. Ne interesuje me ni jedna stranka,bar kad je rec o ovoj akciji, ne zelim zato niko da moje ucesce u njoj, a ubedjena sam da tako svi blogeri misle, koriste za neka svoja stranacka prepucavanja. Imajte ovo na umu i nemojte ni u snu da pomislite na nasa pisanja u tom kontekstu. Ja sam samo jedan uvredjen, povredjen gradjanin, kome je danas, vise neko ikad, uskraceno ustavom zagarantovano pravo.

Da ne bih ja sad ovde razglabala da Vam postavim par pitanja, nakon kojih nadam se ako imalo imate obraza, morala, odgovornsti znacete sta Vam je ciniti.

Na zvanicnom sajtu Ministrarstva zdravlja postoji stranica Medjunarodni projekti: Aktuelni projekti. Na njoj lepo stoji da su u 2009. godini pocela tri velika projekta koja se finansiraju od strane EU. Jedan od njih je: Razvoj sluzbi hitne medicinske pomoci u Srbiji – 10.000.000 evra

Sad, ako do sada niste obavesteni i ne znate da Vas ja obavestim i kazem. Meni kao gradjaninu ove nase zemlje, gde ste Vi Ministar nije omogucena hitna medicinska pomoc. Mozda cete se zapitati zasto. E pa da znate. Ja imam 50 godina i ako mi ne daj Boze pozli u toku noci, pa ne zelim buditi i uznemiravati komsije moram ili bauljati peske kako znam i umem ili zvati taksi kako bih dosla do hitne pomoci ( za to naravno treba pronaci i pare), jer ja sam izgleda dosta se nazivela i zasto bi se trosile pare na benzin. Gospodine snadjite se, kazu mom suprugu.
Moram da Vam kazem da sam srcani bolesnik i da mi nije nimalo jednostavno preleteti nekih 3 km kad su mozda i minuti u pitanju. Kako cekam vec vise od mesec dana da konacno stignem na pregled kod kardiologa (samo mi sad ne mojte reci da ne znate da se na jedan specijalisticki pregled ceka toliko) cesto zavrsim u hitnoj pomoci. Ne retko je moj suprug u situaciji da lupa na zakljucana vrata i po desetak minuta iako je pre toga zvao telefonom i nakon konacnog otvaranja vrata zatekli bi bunovnog i “razdrljenog” doktora i unezverenu sestricu. Valda su mislili da sam odustala, da necu moci doci, ili, ma ko zna sta su mislili.

Radi postovanja mojih godina, radi uskracenog mi Ustavom zagarantovanog prava na lecenje zelim i apelujem na Vas da svojom ostavkom konacno preuzme odgovornost.

Novac za projekat je dobijen, promenilo se nista nije i sta sad mi treba da pomislimo? Da ih nije bilo dovoljno, da ne znate da se ne dolazi kod svih izbiljnih bolesnika na poziv?  Ovo nisu sporadicni slucajevi. Ljudima u godinama ne izlaze kola hitne pomoc i Vi to sigurno znate.

Sticajem okolnosti jedno vreme sam zivela na selu. E, dragi nas Ministre, tek tu je stanje alarmantno. Ne smete se ni slusajno razboleti osim dva puta nedeljno i to ne ni tada ako slucajno pada sneg ili ako je previse toplo, jer desi se da doktor, eto zaista, nije mogao po takvom vremenu doci.

Nemojte ni slucajno pomisliti da bi Ministarstvo trebalo odvojiti para za eventualni smestaj lekara koji bi zeleo ziveti i raditi na selu. U mnogim selima kuce se mogu kupiti za svega tri, cetiri hiljade evra, ali ne to nije potrebno, kao ni kola hitne pomoci, jer pa valda seljak moze da se snadje ili mislite izdrzljiv je on neka ceka ponedeljak pa lepo na autobus i ako stigne dobro, ako ne pa Boze moj.

Rekoh da sam zena vec u godinama, pa bih na zalost mogla mnogo toga nabrajati i postavljati Vam toliko pitanja da verujem da biste do kraja, iako imate ocigledno debeo obraz povrbeneli, ali ko bi sve to i citao. Zamorili bi se ljudi, odustali na pola kao i uvek i Vama bi tada laknulo. Medjutim dve stvari ne mogu preskociti jer ma ubila bih se odmah iz ovih stopa tada.

Prvo Vasa vec cuvena operacija. Ama covece, bila sam sest meseci nepokretna a problem sa kicnom imam vec vise od 10 godina. Cekala sam
par meseci da bih dosla do Kamenice a Vi, Vi, zar Vas nije sramota?

I za kraj ovog mog pisanja, ne nazalost i svih malverzacija koje se desavaju u Vasem ministarstvu ono najgore onkoloski pacijenti i to deca. Sta pobogu bilo ko normalan moze reci na sve ovo? Za ovo, ma hajde da ne kazem nista sem pomislite sta bi Japanac uradio na Vasem mestu.

Ako Vam ovo moje kratko pisanje nije dovoljno, ako zelite jos toga cuti kako bi iz svega ipak izabrali nesto sto bi bilo dovoljno da makar na tren pognete glavu samo kazite, taksativno cu Vam nabrojati brojne malverzacije, brojne korupcije i mita.

I da, da Vas pitam sta je sa onim cuvenim stanom u koji niko ne zalazi od kako su uhapseni lekari?

3 Responses to Peticija za ostavku ministra zdravlja Tomice Milosavljevica – Mara

  1. Pingback: Tweets that mention Peticija za ostavku ministra zdravlja Tomice Milosavljevica – Mara « Gnevni gradjani zemlje Srbije -- Topsy.com

  2. Pingback: Peticija za ostavku ministra zdravlja Tomice Milosavljevica - Charolija | Charolija

  3. Pingback: Peticija za ostavku ministra zdravlja Tomice Milosavljevica « Gnevni gradjani zemlje Srbije

Leave a Reply

