Peticija za ostavku ministra zdravlja Tomice Milosavljevica – WrathOfDevil

Peticija za ostavku ministra zdravlja Tomice Milosavljevica – WrathOfDevil

Dragi gospodine ministre. Najljubaznije bih vas zamolio da se pogledate u ogledalo i priznate samom sebi da ste zeznuli stvar. Dajte ostavku biće lakše svima. I vama i nama. Šta još treba da se desi da biste dali ostavku? Jel vam treba još para? Kažite, evo ja ću lično da vam dam celu svoju mesečnu zaradu od 17.800 dinara pa probajte da živite sa tim. Makar 7 dana eto.

Nemojte da pričate gluposti kako ne postoji korupcija u zdravstvu. Lično sam to iskusio na svojim leđima dok sam ležao u bolnici 4 meseca. Nije bilo dosta što sam nastradao kako sam već nastradao nego sam čitava 3 meseca primao inekcije  koje nisam uopšte trebao da primam. Inekcija je bila za zapaljenje pluća. Svaki dan se primala po jedna a naravno, ona se kupovala i koštala je nekih 1.000 dinara ja mislim. Možda i grešim ali to je bilo pre 3 godine što može i da se proveri vrlo lako. Inekcija se zvala ja mislim Pulmicin, opet nisam siguran u naziv. Znam samo da kad se posle 3 meseca smilovao da dođe do mene pulmolog da je odmah rekao da nisam ni u ludilu trebao da primam tu inekciju zato što sam primao već raznorazne infuzije i lekove.

Prema tome, još jednom vas najlepše molim, dajte tu ostavku i ne lupajte više gluposti da ne postoji korupcija i da su svi savesni. Slažem se, ima i savesnih lekara. I to jako savesnih. I to sam iskusio. Vadite se na to da narod kao teško vraća poverenje u zdravstvo. Jeste. Pitajte se zašto… Nego da ne dužim više, ajde nam lepo sjašite sa leđa više. Guze nas sa svih strana a niko da nam ponudi makar vazelin da podmažemo bulju. Dosta bre više! OSTAVKA!!!

One Response to Peticija za ostavku ministra zdravlja Tomice Milosavljevica – WrathOfDevil

  1. Pingback: Peticija za ostavku ministra zdravlja Tomice Milosavljevica – WrathOfDevil | www.blogovnik.com

Leave a Reply

