Peticija za ostavku Tomice Milosavljevica – Ivana

Peticija za ostavku Tomice Milosavljevica

Svi vi znate koliko ja volim zadravstvo u Srbiji. Neka od svojih divnih iskustava sam prenosila ovde.

Na žalost, većinu svog života sam primorana da budem u bliskom kontaktu sa medicinom. Iskustva imam oho-ho. Počevši od sitnih korupcija (ako se bilo koja korupcija može nazvati “sitnom“, baš zbog toga smo u stanju kakvom jesmom), do ogromnih propusta, afera, grešaka i na kraju zločina.

Ali ja sam, hvala Bogu, do sada, dobro prošla. Neki nisu. I mnogi neće. I to neće stati.

Zato su neki divni ljudi rešili da preduzmu nešto. Jer nepostojanje našeg glasa se čuje. Odjekuje u zemlji u kojoj ništa ne valja. Zato što ćutimo. Pa smo rešili da se ipak postojanje našeg glasa čuje. Svakog dana pišemo o svemu i svačemu, zašto se ne bi potrudili da bar nešto promenimo. Na kraju, krajeva, to je naša obaveza kao ljudskih bića.

O tome šta su ljudi pisali možete čitati na blogu ostavka

Facebook grupa postoji.

A peticiju možete potpisati ovde

Nema svrhe više ćutati. Biće nam samo gore i gore.

Leave a comment